czwartek, 25 kwietnia 2013

012. Pretty Little Liars / Słodkie Kłamstewka


  Po zakończeniu 3 sezonu mojego ulubionego serialu House of Anubis z nudów obejrzała sobie pierwszy odcinek serialu Słodkie Kłamstewka / Pretty Little Liars. Serial ten tak mnie wciągnął że obejrzałam w jeden weekend cały sezon 1 ( 24 odcinki po 45 minut ). Serial zaskakuje z odcinka na odcinek. 
  Serial opowiada o 5 przyjaciółkach Spencer, Hanna, Aria, Emily no i na końcu Alison. Pewnego wieczoru przyjaciółki spotykają się na noc. Tej nocy w nie wyjaśnionych okolicznościach znika Alison. Po zniknięciu Ali drogi naszych bohaterek rozeszły się lecz po roku  dziewczyny zaczeły dostawać dziwne wiadomość od "A".  Wszystkie pomyślały że  "A" to Alison lecz ich przypuszczenia okazały się błędne ponieważ znaleźli ciało Ali. "A" zna wszystkie sekrety i kłamstwa  naszych bohaterek i ich prześladuje a w między czasie jest rozwiązywane morderstwo Alison DiLaurentis. I każdy kto ogląda ten serial zadaje jedno pytanie KIM JEST "A" ???
 Serial składa się z 3 sezonów ( sezon 4 premiera 11 czerwca 2013 ) i możecie oglądać je na kinomaniaku OGLĄDAJ TU . Naprawdę polecam ten serial  jest inny od wszystkich ponieważ z odcinka na odcinek jest więcej pytań niż odpowiedzi. Moja ocena to 9 /10.  Znacie jakieś fajne wciągające seriale to chętnie sobie pooglądam. A na koniec kilka zdjęć z serialu PLL.

                                                             Hanna/Ashley Benson/     Spencer/Troian Bellisario/
                                                                Aria/Lucy Hale/               Emily/Shay Mitchell/


                                                                             Alison/Sasha Pieterse/

PS : Licze na  komentarze !!!

1 komentarz:

  1. kocham ten serial ja ten serial oglądać z nudów a teraz jest to moja obesja

    OdpowiedzUsuń