środa, 27 marca 2013

009. Szał zakupów w internecie cz.2

Ostatnimi czasy w internecie zrobił się szum na bluz z różnym nadrukami. W tym poście chciałabym polecić parę stron, które ułatwią wam szukanie!

Pierwszą z nich jest www.mrgugu.pl na której jest wiele fajnych, kosztujących 169 złotych bluz. Czas dostawy trwa maksymalnie 21 dni roboczych. Na tej stronie znaleźć również można wiele innych rzeczy takich jak koszulki, bardzo duży wybór leginsów w bardzo dużej ilości wzorów oraz stroje kąpielowe.

Drugą taką stroną jest www.sugarpillsclth.com. Znani są ze swoich bluz w tabletki oraz bluz w "witraże". Kosztują one od 129 do 179 złotych (zależy o printu oraz wykonania) Na ich stornie znajdziecie też koszulki oraz etui na Iphona. Następna strona, której dokładnego linka nie znalazłam (jeśli ktoś znajdzie proszę o komentarz) nazywa się Sexy Sweaters. Dla mnie ma ona do zaoferowania największą ilość bluz oraz wzorów jakie kiedykolwiek widziałam. Jako że jestem wielką fanką Iron Mana oraz jego przygód znalazłam bluzę która idealnie odzwierciedla mój charakter i moje zamiłowanie do filmu Avengers! Jeśli w Google wpiszecie sobie nazwę to od razu powinno wam się wyśwetlić parę stron na których są przykłady różnych bluz. Myślę że każdy może znaleźć tam jaką bluzę dla siebie. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz